Klubmodul henter siden
Svømlangt - mærkesvømning
Der er desværre ikke flere ledige pladser

Kære medlemmer i

NEPTUN SVØMMEKLUB

Neptun Svømmeklub inviterer vores svømmere til vores årlige mærkesvømning – Kom og svøm så langt du kan!

Søndag d. 9. februar 2020 fra kl. 14.15-17.00 i Maglegårdsbadet i Roskilde. OBS: Vi har fået ADGANG til svømmehallen fra kl. 14.00!

Der vil i år være en opdeling af svømmerne. De ældste svømmere fra Maglegårdsbadet og Sct. Jørgensbadet skal starte først, da de svømmer længst. Det er muligt at svømme i ca. 2 1/2 time!

Vores begynder svømmere fra Sct. Jørgensbadet har mødetiden fra kl.15.30-17.00.

Alle kan deltage, der må nemlig gerne svømmes med ”søhest” (slange)

Hvis man svømmer med en søhest eller plade kan man max. få Delfin mærket på 150 meter For at få et mærke på 200 meter eller en længere distance skal man have svømmeduelighed og svømme helt uden hjælpemiddel!

Der udleveres et flot mærke og et diplom til alle svømmere!

HUSK: at medbring hårelastik, badehætte, briller samt en drikkedunk, hvis du skal svømme meget langt!

Mange svømmehilsener

Neptun svømmeklub, bestyrelse og instruktører.

Tilmeldte
Tilmeldingsfrist
07.02.2020
09.02.2020 kl. 14.00 - 09.02.2020 kl. 17.00