Freja Angelo
Beskrivelse

Jeg hedder Freja, og er født i 1997. Jeg er uddannet svømmeinstruktør, og har arbejdet i Neptun Svømmeklub siden 2011.
Jeg underviser primært Guldfisk, blæksprutter, sæler, søløver, delfiner og voksen crawl hold. Jeg bliver færdiguddannet sygeplejersker i januar 2022.

Julie Nielsen
Beskrivelse

Jeg hedder Julie og er født i 1999. Jeg har selv svømmet og været tidligere konkurrencesvømmer. Jeg er uddannet svømmeinstruktur, og har arbejdet i Neptun Svømmeklub siden 2014, først som hjælpe instruktør og nu som instruktør.

Jeg har undervist primært blæksprutter, sæler, søløver, hajer og spækhuggere og voksen crawl hold. Herudover har jeg også haft babysvømning.
Mathias Nikolajsen
Beskrivelse
Mit navn er Mathias og jeg er fra årgang 1999. Jeg studerer til dagligt til medicin og teknologi – ingeniør på DTU/KU, og bruger ellers min tid på diverse sportsaktiviteter samt mit arbejde her i Neptun svømmeklub. Jeg har været i klubben siden 2017, og tog i 2019 svømningens grunduddannelse hos Dansk Svømmeunion, og kvalificerede mig således til svømmeinstruktør.
Vis hold
Sebastian Carlsen
Beskrivelse

Hej! Jeg hedder Sebastian, og jeg er fra år 1999. Jeg har været svømmetræner i Neptun Svømmeklub siden 2016. Jeg har taget Svømningens Grunduddannelse, men min svømmeerfaring stater tilbage fra min egen tid som konkurrencesvømmer. Jeg har gennem årene i Neptun haft de fleste hold - fra Blæksprutter til Spækhuggere og voksensvømning - dog har jeg i år hovedsageligt de ældste svømmere og lidt voksensvømning.

Marie Seebach Gotfredsen
Beskrivelse

Jeg hedder Marie, jeg er fra 2004 og er træner i klubben. Pt går jeg på Roskilde Katedralskole og bor også selv i Roskilde. Selv har jeg svømmet i Neptun siden jeg var baby og elsker stadig vandet ligeså meget som dengang!

I øjeblikket er jeg fast med på holdene mandag og lørdag :-)
Vikar Vikar
Vis hold